2 februarie 2012

Muzica mea

Nu am mai scris de ceva vreme...am revenit cu o melodie care imi place foarte mult. Imi plac versurile...cand un barbat iubeste o femeie :)
Nu am mai vazut de mult dragoste in ochii cuiva, dragoste pentru mine. Melodia asta mi-a adus aminte de ochii unei persoane speciale si dragi mie...poate in viitor mai draga decat imi este acum. Never say never.
Te iubesc! Fie ca imi raspunzi sau nu la sentimente! Te iubesc! Fie ca iti place sau nu! Mi-e dor de tine dinainte sa pleci! Chiar daca stiu ca asta te enerveaza! Plang atunci cand sunt suparat! Plang cand ma minti! Plang cand esti indiferenta! Toate astea sunt ca niste palme primite, dar nu peste trupul meu! Ci peste dragostea asta imensa pe care ti-o port! As suporta rani pe trupul meu, dar peste suflet nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu