13 martie 2012

Vise

Va spuneam, nu de mult timp ca am o relatie speciala cu cineva. Am trecut impreuna printr-un proces de invatare, sa ne cunoastem, sa stim ce vrem acum si daca fiecare dintre noi e persoana potrivita pentru celalalt. Am avut o saptamana de pauza (o recomand), pauza aceasta m-a ajutat pe mine personal sa ma hotarasc ce vreau pentru inima mea. Am hotarat ca nu mai pot sa am incredere in el ca si iubit, dar ii acord sansa si el mie imi acorda sansa sa fim prieteni, cei mai buni! Cei care ma cunosc, mai putin decat ma cunosc eu stiu ca zic intodeauna ca sunt cea mai buna prietena, dar nu si iubita, ca iubita imi pun in joc inima mea in primul rand si apoi timpul, gandurile, tot!. Prefer si o zic mereu asta, prefer sa am un prieten bun si care sa-mi aline inima si pe umarul cui sa plang atunci cand cineva ma dezamageste sau atunci cand ma dez-Amagesc eu. Am gasit un alt sens acestui cuvant dezamagire, descoperirea m-a facut sa inteleg ca aveam putine vise si putini oamenii care cunosteau cata speranta imi pun in ei ca nu ma vor dezamagi, de fapt ma dez-Amageam singura...visam cu ochii deschisii si nu faceam mai nimic ca sa nu fiu amagita. 
Imi pare rau pentru persoana care m-a avut cateva luni langa el si acum nu stie cum sa faca ca sa ma mai aiba, decizia e luata. Nu iau decizii doar de dragul de a o face, vreau sa am langa mine oamenii care stiu sa ma aprecieze atunci cand ma au, nu dupa ce ma pierd. Nu dupa ce vad ca mor de dorul meul, ca vor sa ma mai vada in bratele lor zambind cum numai inima mea poate, nu stiu daca ai auzit ca poti zambi cu inima :). Incercati sa va inconjurati de oamenii care stiu sa aprecieze fiecare minutel petrecut cu voi, acum si atunci, nu dupa!
Nu-mi pare rau de absolut nimic! Nu o vad ca pe o pierdere de timp relatia aceasta, am invatat si m-am cunoscut atat de bine, stiu ce vreau si stiu ca undeva si candva voi gasi acea persoana care ma cauta si ea.
Si exista! Exista pentru fiecare! 
 Stiu ce vreau, asta e clar! 
Am inceput sa visez si o sa-mi indeplinesc toate visele, pentru ca vreau si pentru ca daca eu nu lupt pentru mine, nimeni nu o va face. Va zic altadata despre visele mele si cum am inceput sa visez din nou, va zic doar ca sunt un cu totul alt om, am alte orizonturi, alta perceptie a vietii mele.
Va pup dulce! Va pun o melodie draga inimii mele, e pentru fiinta care mi-a dat viata si pe care da o iubesc de mor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu