19 martie 2012

Raze de soare incantatoare

Hey! 
Azi m-am hotarat sa scriu :)
Voi ati vazut cat de frumos e afara? Ati papat prima inghetata? :>
Eu am bifat fiecare punct in agenda mea persoanal, must do it! Plimbare seara, papat inchetata, facut poze de pus in rama cand o sa fiu babuta.
Abia asteapt sa stau in parc pana seara tarziu, abia astept sa ma plimb prin tot orasul asta frumos. Abia astept sa revina cineva in viata mea, cineva drag mie. Toate la timpul lor, rabdarea mea este epica.
Cat de curand o sa merg sa joc fotbal, sper sa mai stiu care mai e treaba cu mingea :-S. Am incredere 100% in mine, trebuie sa poata eu sa faca ceva cu mingiuta aia buclucasa.
Voi ce ati mai facut? Ati inceput sa va bucurati de soare? Sper ca da!!!
Pupici! Am fugit la nanita.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu