22 martie 2012

Dezamagita

Titlul postarii e destul de concludent...am avut parte de o dezamagire, nu stiu de ce mereu ma las amagita de impresia buna care mi-o lasa unii oamenii. Urmeaza povestioara: vorbeam de ceva vreme cu o persoana care se chinuia de cel putin 3luni sa ma convinga ca e o persoana cu care mi-ar face placere sa ies la o cafea intr-o zi. Nu obisnuiesc sa dau curs invitatiilor asa tac-pac, nu-s disperata sa ies asa de dragul de a iesi, prefer sa petrec timpul cu o persoana cu care imi face placere. Cum spuneam, azi in urma unei discutii amuzante la inceput si pe parcurs din ce in ce mai serioasa...pentru ca se atingea un subiect care mie personal imi provoaca o anumita stare de dezgust, cum ca vai vezi Doamne sunt o persoana foarte timida. Urmatoare mea intrebare a fost de ce crezi asta....raspunsul m-a facut sa regret ca am crezut ca omul acela are o problema si a ascuns-o foarte bine pana atunci. Nu-mi plac oamenii care nu accepta un refuz, care se cred super-extra-fenomenali, ca pentru ei nu exista nu! Uite ca exista. Si da domnule draga o poza intr-o anumita postura nu iti da dreptul sa caracterizezi automat si neaparat corect o persoana. Si nu cred ca e normal sa incep sa discut chestii intime cu un om doar pentru ca el doreste. Ete ciu-ciu, poti sa spui ce vrei si cum vrei. Nu iti dau dreptul sa ma judeci si critici pentru ca nu esti in masura. Stiu ca nu merita omul mai multe explicatii, dar sa stii nene ca timida sunt doar pana cunosc omul, pana atunci nu privesc pe nimeni in ochii, ma cunosc oamenii de anii de zile si doar in momentul in care am capatat incredere in ei i-am putut privi in ochii, pentru unii e un semn de timiditate...pentru mine e un semn ca sunt atasata de aceea persona. Daca nu ai auzit ochii sunt oglinda sufletului si nu imi deschid inima in fata oricui doar pentru ca imi cere, daca meriti o sa-mi vezi toate laturile la un moment dat.
Nu am afirmat niciodata in viata mea ca sunt perfecta! Am facut, fac si am sa fac greseli in alegerea prietenilor in fata carora imi deschid sufletul, la momentul asta am o singura prietena, si nu pentru ca nu as vrea mai multe sau mai multi, ci pentru ca mi-am deschis inima si am primit reticenta, uite eu nu mai pot sa fiu asa in momentul in care cred ca meriti incredere. Am invatat in decursul anilor unde si cum am gresit in relatiile de toate tipurile (rude, prieteni, iubit) si acceptand fiecare dintre noi ca nu suntem perfecti, reusim sa corectam greselile in viitoarele relatii. Multumesc ca totusi m-ai invatat o lectie.Am fugit la plimbarea mea zilnic, Copou rules tonight :))
Pupici. O seara placuta >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu