27 martie 2012

Changes

A change in my life please!!! 
Nu cere asta nicioadata, fa tu o schimbare...nimeni nu poate sa vina in bucataria ta proprie si personala, si sa iti puna lucrurile in ordinea pe care o doresti tu :)
Nimeni nu poate sti ce si cum simti tu.
Nimeni nu iti vrea binele la fel de mult ca si tine.
Toata lumea minte, asta e motto-ul meu de foarte multa vreme, m-a ajutat sa razbesc in jungla asta plina de personalitati animalice, nu stiu daca exprimarea e corecta...dar am intalnit multe hiene, multi lei mandri si foarte multe cartite. Fiecare caracterizeaza in felul lui personajele din viata cotidiana, fiecare dintre noi suntem usor de ranit chiar daca facem pe regele junglii, chiar daca ne impunem sa nu mai simtim, sa facem, asta ne este natura! Suntem oamenii si avem sentimente, daca,  nu am mai simti inseamna ca nu mai stim sa traim cu adevarat.
Ma "rog" de cateva zile de o prietena buna sa fie un pic mai egoista, sa se gandeasca si la ea, sa nu-si mai bata joc de inima ei...dar nu ma asculta si ma simt prost ca o sa sufere mai mult...
De ce oare preferam sa traim in iluzii si uitam sa traim cu adevarat?
Pentru ca iubim perfectiunea si uram imperfectiunea...pentru ca e mai usor sa inchizi ochii si sa treci mai departe, decat sa infrunti prezentul pentru a avea un viitor mai usor si mai fericit.
Am rugat-o sa ma asculte pentru ca nu vreau sa o vad suferind, pentru ca m-ar durea si pe mine, urasc sa vad suferinta, si oricat te-ai feri de mine o observ, o simt, o traiesc la aproape aceiasi intensitate.
Cu parere de rau i-am zis unele cuvinte dure, nu pentru a o rani ci pentru a auzi macar o parte din ele...pentru ca asta fac prieteni! Iti vor binele si cu riscul de a te rani trebuie sa-ti spuna intodeauna adevarul. Eu nu am ascultat atunci cand imi spunea lumea ca va fi intr-un fel sau altul, nu am facut-o pentru ca nu vroiam sa accept adevarul, mi se parea prea dur ca sa il pot suporta, si chiar era dureros, aveam momente cand simteam ca mi se opreste inima la propriu, cand uitam sa respir. Dar toate astea m-au facut omul de astazi, intodeuna o sa accept o cu usurinta ceva din care am de invatat. Nu pentru ca imi place sa fac greseli, ci pentru ca asa imi construiesc viitorul, gresind si invatand. Invat sa nu mai gresesc, invat sa ajut, invat sa ma iubesc. Sa nu va ganditi ca sunt Narcis din povestea acea plina de invataturi, invat sa ma respect, pentru a fi respectata, am principii pe care nu le incalc pentru nimic in lume. Intr-adevar dau sanse omului, daca repeta greseala inseamna ca nu merita prezenta mea in viata lui/ei, nu vreau si nici nu accept un om care nu ma respecta. Fiecare dintre noi trebuie sa isi cladeasca o viata pe baza unor principii, nu pentru ca ar fi ceva in trend, ci pentru ca asa traiesti mai bine intr-o societate cladita pe imoralitate...da toata lumea minte, da asta nu insemna ca nu exista adevar unde exista minciuna. Fiind onest nu iti faci un defavor tie, daca o persoana te minte in fata inseamna ca nu a intalnit niciodata "crudul" adevar si beneficiile lui. 
Pacat, pacat ca oamenii au uitat sa priveasca lumea in ochii si sa le zica adevarul. Am uitat cu toti sa apreciem oamenii din jurul nostru, am uitat ca viata noastra "pe pamant" nu dureaza o vesnicie, si daca nu faci tot ce vrei si simti acum, poate nu va mai fi un maine. Infrunta omul care simti ca iti face rau, intreaba-l de ce faci asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu