6 aprilie 2012

Muzica mea

Povestea din spatele acestei melodii: Mi-a fost dedicata de un fost prieten...Nu ma regasesc decat la aia cu "Scuteste-ma". 
Am pus punct, gata, nu ma mai priveste ce si cu cine faci. Pentru mine vei ramane doar un fost.
Trec cu greu peste ani de relatie, dar pentru cateva luni, in care rezultatul a fost dezamagitor...nu-mi pasa, o iau doar ca pe o experienta din care am invatat. In momentul care mi-am spus ca nu merita, nu ma mai pot intoarce, nu ma mai priveste. Imi pare rau ca zici ca sunt falsa :). Poate asa sunt, nu am chef de contraziceri, de raspuns la intrebari fara sfarsit. Adio, asculta melodia si traieste tu cu impresia ca viata mea se invarte in jurul actiunilor tale. No way, no fucking way my dear friend. 
O zi frumoasa >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu