12 aprilie 2012

"Sarbatoare"

Buna! 
Un amalgam de sentimente ma incearca, intodeauna Pastele imi creaza o tristete de o amploare nedescifrabila...poate pentru ca traiesc tradarea acea sfasietoare de care Iisus Hristos a avut parte. Poate pentru ca ma doare fiecare particica a inimii atunci cand ma gandesc la Pasti, nu pentru ca as avea ceva eu...intodeauan starile mele trec pe loc secund in preajma acestei "sarbatori". Ma simt de parca sunt acolo langa El si-i vad tristetea goala din ochii.
Intodeauna m-am simtit asa...dar putina lumea si-a dat seama cu adevarat de motivele pentru care fiecare zambet de-al meu e chin, e chin sa schitez un zambet cand te doare si doare a naibii senzatia asta.
O sa depasesc starea efectiv dupa Inviere...pana atunci o sa fiu...nu stiu cum!

Voi ce ati mai facut? Am primit cateva e-mail-uri, o sa raspund la ele inainte sa plec la tara.
Va multumesc din toata inima mea pentru fiecare gand bun, eu va doresc doar atat : liniste sufleteasca si petrecere frumoasa alaturi de cei dragi inimii voastre.

 Abia astept sa plec "acasa", sa ma vad cu acele cateva persoane care mai reprezinta motivul pentru care ma intorc unde nu pot sa zic ca am numai amintiri placute. Dar barbata de mine mereu va gasi puterea sa inchida ochii, sa respire adanc si sa priveasca lumea cu niste ochii calzi si plini intelegere, mereu voi gasi motive sa iubesc fiecare om intr-un fel sau altul. Macar incerc.
Nu v-am zis...imi place sa fac fotografii, nu sa fiu eu personajul principal...imi place sa surprind natura, sa o transpun printr-un singur click intr-o imagine care respira si care transmite ceva celui care o priveste. O sa-mi urmez pasiunea vara aceasta, o sa plec in locul fericirii mele, acolo unde stiu ca ma asteapta cineva si ma iubeste cu adevarat, fara minciuni si fara sa ma priveasca in ochii si sa-mi sfasie inima mintindu-ma, nu intram in detalii fara rost. O sa ma explic mai bine in alta zi. 
Abia astept sa am in mana propriul meu aparat profesional , abia astept atatea lucruri!
Va pupacesc si va doresc Un Paste Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu