26 aprilie 2012

Val

My people!!! Wuzzz up?  Que paso? Come va? 
:))
Sunt happy... ma pregatesc sufleteste de un drum lung...ma duc sa imi vad iubirea vietii mele, m-am indragostit. Cred ca mereu o sa fiu indragostita. Sunt diferita atunci cand iubesc, doar nesiguranta ma schimba. Marea va fi prima mea mare dragoste, apoi va fi acel cineva care ma va face sa respir doar cand sunt in preajma lui. What a fuck...trebuie sa fac bagaje! Urasc sa-mi impachetez viata, nu stiu niciodata ce sa iau, mereu ma incarc cu lucruri neimportante...mereu exagerez si car ca un asinel :)). 
Abia astept sa ma plimb pe plaja, sa respir pentru prima data dupa ultima despartire de minunata mea dragoste. Stiu ca nu e aceiasi dragoste din Italia, pe aceia o sa o vad curand. Ma asteapta, stiu ca e acolo pentru mine, mereu. Mi-a promis cineva, mai bine zis sunt invitata sa ma plimbe cu yaht-ul, ca sa vad si dincolo de acei 30 de metri de siguranta a unui bun innotator.
Constanta here I come! 
Am fugit, mai am cateva lucruri de rezolvat. X.O.X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu