13 mai 2012

:)

Vacanta mea se termina maine...o sa revin la realitate. Plec indragostita...nu am crezut niciodata in dragostea la prima vedere, nu credeam ca poti sa tremuri de fericire ca o sa-ti vezi persoana iubita. Ca fiecare secunda e o eternitate!
Nu a contat nimic, ne intelegem perfect...nu a contat. Doar noi doi, ne prindea rasaritul impreuna si tot nu vroiam sa plecam acasa...ne prindea zorile asteptand sa treaca ziua ca sa ne revedem.
M-am simtit iubita, alintata si protejata. Si nu a fost o iluzie, poate m-i se parea ciudat doar cand ii auzeam prietenii vorbind in limba lui si ma simteam minunat cand observam ca el vorbeste limba mea doar pentru a nu ma simti data la o parte. Am invatat cateva cuvinte in limba lui, stiu totul despre el, cum stie si el totul despre mine. Nu am simtit nevoia sa ascund nimic...ne simteam de parca ne cunosteam de o vesnicie. Tachinarile noastre sunt fenomenale :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu