20 mai 2012

Candva...

Candva...Am tipat si am sarit in sus de fericire, am trait din dragoste, am iertat greseli de neiertat...am facut multe lucruri din impuls, am fost deceptionata de persoane care credeam ca nu vor face asta niciodata!!!...am luat in brate pentru a proteja...am zambit atunci cand inima imi plangea...am facut juraminte eterne...am plans ascultand muzica si privind fotografii...am dat telefoane doar pentru a asculta o vice...am fost indragostita de un suras...am confundat sentimente... S-a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe...am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit ca e foarte greu sa uiti...m-am simtit singura intre o mie de persoane doar pentru ca imi lipsea o singura persoana...mi-a fost frica de intuneric...am tremurat de nervi...cu timpul am invatat ca persoanele la care ti-i cel mai mult iti sunt luate prea repede...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu