21 mai 2012

Idei

:) my people wuzz up?
Eu...eu ce fac? Fac bine...cred!? 
Ma gandesc eu din patul meu dublu si confortabil, acolo unde in bratele mele se cuibareste ceva ce emana caldura, acel ceva care ma ajuta sa imi tin inima calda...laptopul meu suferind. Ma gandesc la o noua tema pentru jurnalul meu...in care povestesc eu despre iubirea ipotetica dintre un el si o ea...ce simte ea si ce simte el...ce te doare si ce arati...cum arati. Nu voi descrie imbratisarea, sau poate o voi face...imaginatia mea e epica. As putea sa ma apuc din nou de romanul meu...dar asta ar insemna sa ma duc undeva in care sa locuiesc singurica, sa ma simt protejata in bratele iubitului meu fff intelegator cu nervii mei la fel de epici. Romanul...meu...ei hai ca deviem de la subiect lumeeee...topicul meu ar avea nevoie de mult timp acordat si de multa lume care sa aiba puterea sa imi spuna gandurile si trairile din momentele intime cu iubitul/iubita...hai ca prietenii mi-ar spune (cred)...dar nu ar fi de ajuns! As avea nevoie de cel putin 100 de persoane ca sa fie ceva concret, sa zic ca, statistic vorbind c-am asta se intampla. As putea sa vorbesc si din propria experienta, da cum prietenii tai nu spun niciodata ce simt atunci cand trebuie nu ai de unde sa stii ca nu te mint frumos...pentru a nu te rani...
O sa ma gandesc intens...mi-e pofta de un pahar de vin! Imi joaca mintea feste! Ma visez in fata unui semineu cu un pahar de vin in mana...si cu el...yummy pana si in vis vinul e bun.
O sa-mi parasesc iubitul cald din brate...il indepartez pentru ca, caldura lui imi provoaca somn....cred...cica imi e somn.
V-am pupacit si va las o melodie draga mie. X.o.X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu