23 mai 2012

Seara

Se plimba o melodie in capul meu...imi danseaza gandurile.
Am petrecut o seara minunata in casa, in pat...unii cunoscuti ar spune ca e ceva nefiresc pentru mine...ca nu par genul sa stea in casa. Doar pentru ca rad a naibii de mult si atunci cand simt ca ma strang peretii ies din casa, se intampla destul de des pentru ca da, sunt o persoana hiperactiva...dar mai am si momente de genul asta, in care ma bucura un film bun si o companie placuta. Prietenul meu bun m-a ajutat sa trec peste o seara plictisitoare, a vazut o mica parte din ceea ce fac eu cand stau acasa, intr-adevar l-am mai disperat cu telefonul, uraste sa ma apuc de vorbit si trimis mesaje cand sunt cu el, il si inteleg uneori. Ce sa mai misto seara! Film de actiune si animatie apoi...ce combinatie de copiii mari ce suntem. O sa rad mereu de el si de alergatura noastra prin ploaie...
Am zis ca azi facem la fel, ne adunam cati putem incapea in patul meu si ne uitam la filme...ta ta ta ta ta...Seara de film ii spunem :)) 
Abia astept!
Maine merg cu bicicleta prin oras...visatoarea de mine vrea sa mearga unde nu a mai fost, vreau sa vad ceva anume din orasul asta frumos...o sa ma urasca prietenii cu care plec la drum...da ei ma iubesc asa plina cu defecte cum sunt.
Era sa uit...a inceput sa-mi placa compania fostului meu iubit, ne simtem bine impreuna acum ca a inceput sa inteleaga ca nu se mai poate nimic in afara de amincitie, mereu voi fi mai buna prietena decat iubita...am mai explicat.

Am fost intrebata de ce ma exprim gen: ne simtem bine, eu nu stie...sa fie clar..."greselile" astea le fac eu si in viata reala...asa vorbesc eu! Si da, zic multe tampenii care imi trec prin cap, sunt naturala...multe persoane nu inteleg si nici macar nu sunt placuta de toata lumea...nu pot sa fiu inteleasa de toti si toate, cum nu pot fi placuta de toti! Eu incerc sa fiu prietenoasa mereu, nu ma uit urat la nimeni pana nu o face el/ea...pot sa trec bine mersi pe langa tine si sa te ignor daca tu asta vrei, pot sa traiesc fara tine...nu trebuie sa ma placi :)...trebuie soar sa intelegi ca nu sunt "fitoasa" cum par si mi-o zic toti care ajung sa ma cunoasca...asa par oamenilor la prima vedere, doar cei care au rabdare sa ma cunoasca vad ca eu iubesc sa socializez...e greu cu mine ca nu prea stiu sa-mi exprim sentimentele mai mereu! Pentru asta trebuie sa-ti zic Anda ca te iubesc si te rog nu mai fi prostuta, iubirea vine si pleaca. Poate peste ani ai sa vezi ca am scris asta :), cand afli de blog :)))
Iar am scris o groaza!!! As sterge...da nu vreau, scriu despre mine si e normal sa scriu ce si cat vreau. Cine are rabdare citeste, cine nu...I don't care baby...
Pupici dulci pentru voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu