25 mai 2012

Like a star

Hey! 
Mi-e dor! Mi-e dor de imbratisarea cuiva...iar scriu la ceas tarziu din noapte! Vorbesc cu o prietena pe messenger si ii zic ca mi-e dor de nebun...si-mi zice : of of..habibi asta iti pune capac ai grijaaa
Eu ce sa zic : poate
Si bag un zambet cu toti dintii afara.
Nu-mi vine sa cred mie ce mi se intampla...se invarte casa si tot universul cand vad un mesaj! Degeaba am pus punct , mintindu-ma ca e o relatie imposibila! Sute de km, nu ma vad mutandu-ma acolo, trebuie sa-mi las prietenii si la ei nu vreau sa renunt...as avea un viitor incert, o cultura pe care uneori nu as intelege-o. 
Daca m-as arunca in relatia asta mi-ar fugi pamantul de sub picioare! Nu as fi sigura...
E grele!
Ce pot sa fac sa-mi elucidez misterul din cap...din inima, de peste tot fara discutii!
Gata! Fug, schimbam subiectul!

Denisa:
Ce pot sa-ti spun, e greu sa iubesti pe cineva...dar nu crezi ca dragostea asta e mai mult influentata de faptul ca esti singura???
De ce vrei sa strici cuiva relatia doar pentru ca tie ti se pare ca il iubesti?...Gandeste-te! Eu sunt genul de persoana care nu intervine in relatia nimanui  si iarta-ma sa-ti spun am alergie la persoanele care ar fi in stare de asta. Pune-te in locul ei...simte macar 0.001 ce ar putea simti ea...cum ar fi sa simti ca ala ce iti spunea ieri ca te iubeste si bla bla bla, iti spune maine ca gata nu te mai vrea. Tu ai putea sa ai o relatie cu el, dar gandeste-te ca roata se intoarce :).
Intodeauna o sa vezi si reversul medaliei, nu-ti construi fericirea pe nefericirea alteia.
In rest faci ce vrei scumpo...nu as vrea sa ma simt indirect vinovata asa ca citeste de mai multe ori ce ti-am scris.
Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu