17 iunie 2012

Sad eyes

Nu mi-au placut niciodata despartirile, nu-mi plac si nici nu imi vor placea vreodata!
Ieri...m-am despartit de prietena mea cea mai buna...care stie tot ce se petrece in capusorul meu, care stie ce e in inima mea, ce sa mai tot!
N-am vrut sa petrec ultima seara cu ea...imi faceam mai mult rau...da stiam ca nu ma va ierta, asa ca "m-am tarait" pana in Copou...a fost aiurea...fiecare minutel ma exaspera! Si-i repetam la nesfarsit ca o urasc pentru ca ma paraseste :(.
Si a plecat...dar ne vedem curand!!!! Mai exact miercuri...stau la ea cateva zile si apoi revenim in Iasi...si apoi iar ne despartim pentru ca eu trebuie sa plec...va fi greu :(
Mi-e greu fara ea...foarte greu, e singura persoana pe care am lasat-o sa se apropie, sa ma cunoasca asa cum sunt eu...nu mi-a fost teama sa-i spun durerea, temerile si tot ce are un om in suflet... a fost omul de care aveam nevoie si eu la randul meu.
O iubesc si e singura persoana caruia i-am zis-o dupa mult timp.
Miss you my dear friend. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu