23 iulie 2012

Atat

Jurnal
Azi nu te mai iubesc.
Azi doar râd de tine și de mine și de toate fanteziile mele.
Aseară am adormit înainte să închid ochii, dorindu-mi să te visez... pentru că visul este singurul loc unde ne mai putem întâlni și unde pot avea ceva din tine.
Dar, dimineață când m-am trezit nu aveam nicio amintire cu tine.
Am băut o cafea grețos de dulce care mi-a alungat amarul absenței tale.
Ce voi face azi? Mă voi cufunda din nou în tăcere, înainte ca măcar să ajung în singurătatea mea? Nu!
Azi voi voi face ordine în viața mea. Voi deschide ușa și ferestrele sufletului meu ca să poată intra lumina și căldura. Voi căuta prin sertare tot ceea ce insemni tu, sentimente mutilate, incertitudini și vise irosite și le voi arunca.
De azi tu nu mai ești decât o amintire. Atât.
By Insomnii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu