23 iulie 2012

Me

Buna :)
Am fost intrebata ce am mai facut:)
Sunt bine, sanatoasa...am ajuns de cateva saptamani in Italia, am un job care e distractiv...ma implinesti din toate punctele de vedere. Ce fac?...Dj...nu ma vedeam in postura asta, dar cum se spune: never say never :)
Sambata am avut primul spectacol :X
Au fost 3000 de persoane, va rog sa ma credeti aveam niste emotii de muream!!!! Microfoanele imi dadeau batai de cap, schimbarea desa de program mi-a dat peste cap nervii, dar m-am descurcat! 
Mixerul mi-a devenit prieten in scurt timp, am facut cunostinta cu el acum o saptamana.
Abia astept urmatoarele spectacole :)



Ma bucur ca am trecut peste anul trecut, ma bucur ca incep sa redevin eu...persoana vesela si plina de viata, persoana care stia sa fie buna fara sa se teama...intelegatoarea. Ma bucur!

Mi-e dor de prietenii mei!!! Mi-e dor de mor, am prietenii acum, dupa mult timp am avut puterea sa imi deschid in fata oamenilor. Mi-era dor sa am un suflet care sa ma asculte si sa ma inteleaga.
Va multumesc mult ca sunteti langa mine. 
Va multumesc ca m-ati lasat sa va iubesc si sa ma iubiti asa cum sunt eu, buna-rea.
Ma bucur ca sunt iar linistita cum nu am mai fost de ani de zile, aveam nevoie sa fiu asa :( 
Va pup. Am fugit >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu