26 august 2012

Niciodată nu-mi da aripi, dacă nu ești dispus să zbori cu mine

Titlul spune totul despre mine...
Spune tot despre ce anume vreau de la oamenii din jur: Daca crezi ca nu imi vei fi un prieten pentru todeauna, nu te apropia de mine, nu-mi castiga increderea si dragostea :)
Am avut in viata mea de pana acum evenimente si oamenii atat de diferiti incat am ajuns sa cunosc si sa premeditez anumite actiuni din partea lor. De obicei daca imi ascult instinctul, nu dau gres...absolut deloc. 
As putea sa dau exemple, dar nu isi au rostul...fac parte din trecut si trebuiesc lasate acolo.
 Revin...cuvintele din titlul postarii...fac parte din vocabularul meu, fac parte din mine. 
Sunt genul care daca ajung sa te iubesc o fac pana la moarte, daca ajung sa te simt prieten ... vei fi pana cand unul din noi va disparea. Fidelitatea mea e epica, nu ma tenteaza nimic daca am o relatie si nu ma tenteaza o amicitie de complezenta.
Ajung sa te iubesc cu greu, dar cand o fac poti sa pui pariu cu oricine ca va fi pana cand ceva grav se va intampla...
Gata despre asta...nu mai am inspiratie si nu e cazul sa aberez prea mult :)

Azi am aflat ceva din trecut, am aflat ca cineva vrea cu adevarat sa dispar din toate punctele de vedere...nu le-am facut niciodata nimic...dar sunt in stare de o rautate gratuita :)
O sa apelez zilele astea la o ultima metoda care ma poate ajuta...vreau doar sa fiu uitata de ei, vreau sa dispar din gandurilor lor pentru todeauna! Sa fiu lasata in pace pentru todeauna!!!
Sper ca mintea "ajutorului" meu sa nu fie de tot infectate...sper sa imi gasesc linistea si ei pacea...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu