1 noiembrie 2012

2 cuvinte

Mi-e dor de ceva si de cineva! Mi-e dor sa plang de fericire si sa tip ca iubesc! Sa repet si sa mi se repete la nesfarsit cele 2 cuvinte magice! Si sa le cred, da sa cred in cuvinte...nu ai mai auzit?! Cum?!
Fara explicatii...doar ca vreau sa cred ca omul care imi spune cele 2 cuvinte ma iubeste cu adevarat, asa defecta cum sunt eu (nu am afirmat niciodata ca sunt perfecta, ma scuzati daca nu sunt pe placul vostru).
Vreau sa simt si sa am cui sa spun acele 2 cuvinte! Dar nu sunt capabila, ceva la "mecanismul" meu numai functioneaza...s-a oprit si numai vrea!
Si sunt trista! O fi toamna de vina?!?
Habar n-am!
Mi-a zis cineva ca cer prea mult de la oamenii...ca am pretentii mari! Dar nu vreau sa ma multumesc cu orice sau cu oricine! Nu tin neaparat sa am zeci de prieteni cu care sa nu am ce vorbi sau sa am un prieten cretin care e perfect de acord cu mine. Ma plictiseste prostia si nu ma pot sa ma abtin daca am ceva de zis, intr-un an de zile m-am maturizat cat altii in 10! Schimbarea e vizibila pentru cei care ma stiu de cel putin acum 2 ani. Am vrut sa modific ceea ce nu-mi placea, si am reusit! Deci bravo mie ;)) Apropo am un job! Care ma oboseste maxim...
Asadar nani...
Va pup si va imbratisez cu drag...scrieti-mi! Imi place sa va citesc gandurile si impresiile .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu