9 decembrie 2012

Sinceritate

Buna copilasi :)
Am fost criticata...ca de ce ma "laud" cu tipi care se dau la mine :)))
Oamenii buni....scriu ce vreau eu si cum vreau eu, nu scriu din amintiri sau fabulez chestii. Scriu ce mi se intampla, cu riscul de a parea in fel si chip...daca ma deranjeaza rautatea unora? Nu, pe termen lung...imi pasa doar de parerea celor iubiti de mine. Restul sunt detalii.
Ca sa va irit mai tare va spun ca eu...eu umana si nu aia fitoasa cum ati spus ca sunt... am impodobit bradul alaturi de iubita mea prietena, si am plans! Da sunt vie! Am sentimente...sufar chiar daca ma dau viteaza, ma ranesc oamenii, ma doare suferinta oamenilor din jur, ma doar a dracu' de tare ca am oamenii de cand eram copil cu care numai vorbesc sau daca vorbesc e prea superficiala discutia...ma doare instrainarea. Dar sunt atat de impacata cu mine, incat orice ma atinge este respins. Sunt fericita, nu pentru ca merit, ci pentru ca nu mi-am construit fericirea pe nefericirea nimanui. Da, am ranit oamenii dar dupa ce am fost ranita :), pe unii i-a batut Dumnezeu pentru ca am fost prea scarbita ca sa fac eu ceva...am incredere in karma mea.
Si cred cu putere ca daca eu nu-ti fac nimic...tu nu ai de ce sa ma ranesti.
Sunt un om foarte sensibil...dar sunt atat de puternica cand sunt dezamagita incat par rea si fara sentimente. Ma apar cum stiu...cu indiferenta si raceala :(
 Cine ma cunoaste cu adevarat stie ca nu as rani pe nimeni niciodata.
Nici pe tipul care abereaza sau chiar crede ca ceea ce simte pentru mine nu a simtit pentru nimeni...a venit iar la munca la mine...o sa-i treaca! Trebuie.
Mi-e dor de cineva....ma duc sa-l vad in curand.
Va pup...aveti grija de sufletele voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu