6 decembrie 2012

Eu

Mos Neculai :X
A venit! Si ce dragut e Mosul :D
Azi toata ziua am avut un zambet tamp pe fata....mi s-au intamplat atatea!
Viata mea...e plina de evenimente! Zilnic mi se intampla atatea...
M-a socat o replica azi...: O sa te fac sa te indragostesti de mine, nu ma intereseaza ca ai prieten...eu pe tine te vreau!
Am ajuns un "moft"...spune ca nu, dar asta ma simt...un "obiect" vrut neaparat de un copilas mare.
Imi place joaca, dar joaca asta e periculoasa...daca nu-l iubesc pe el(pritenul meu) nu inseamna ca nu-l respect!
O sa-i treaca moftul...sper ca o sa-mi accepte prietenia si atat...poate el e capabil sa ma iubeasca, dar o iubire ca a lui m-ar interna la nebuni. Vreau sa fiu eu...nu un bibelou.
Sa vorbim de iubitul meu dlagut :X
A venit sa ma vada la munca....si ghici...Mosul (Adica el) mi-a adus o floricica draguta, nu ma asteptam...surprinsa placut...dar se pricepe la asta, sa ma surprinda :)
Dragut din partea lui...imi place mesajul orhideei mele dragi. O sa am grija de ea, asa cum am grija de noi :)
O sa am grija de noi, o sa am grija sa raman mereu "eu"....cand nu voi mai fiu...voi fugi.
 O melodie...ca de obicei...imi place tot la ea...ma reprezinta sa zic :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu