1 decembrie 2012

Smile

Si oare eu pot sa fiu rece?
Pot sa fiu nimeni pentru tine,
Pot fi ceea ce-ti doresti
Sau ceea ce urasti iubind?
 Ma ratacesc printre ganduri! Imi este dor de el :(
Imi este dor sa ma trezesc langa el, sa ma "chinuie" tinandu-ma in brate, sa imi fie coleg de suferinta ca na...eu merg de dimineata la munca si el ramane acasa la caldurica patului...dar nu doarme :X prefera sa stea cu mine vorbind aberatiile noastre.
Incerc sa-mi omor temerile in privinta lui...sa incetez sa ma gandesc ca nu e regula increderea asta a mea. Daca el a avut incredere in mine sa ma lase sa-mi vad prietenul de 3 ani, chiar m-a adus sa ma vad cu el...ce-mi mai trebuie?
A fost amuzant cand i-am spus: Ii cade fata, isi revine si vine replica: Am incredere in mine! Nu-mi fura nimeni prietena, nu? 
 Nu stiu la ce ma asteptam cand l-am vazut pe a-l meu fost...poate la un om mai fericit, mai implinit...mai impacat cu el insusi ...mai sigur pe viitor si poate foarte indragostit...sa-i vad acea stralucire in ochi. Imi doream sa i se vada fericirea pe chip.
Nu stiu ce aveam de gand sa fiu...eu persoana relaxata sau eu acea care e distanta cu oamenii necunoscuti.
 Imi place de mine, imi place ce am devenit...ce am construit. Suna a narcisism...dar credeti-ma ca sunt capabila sa vad realitatea mai bine de cand mi-am corectat bug-urile.
Mai am de corectat...mai am adaugiri...sunt intr-o continua transformare...si ma voi opri cand voi considera ca sunt un om pe care eu insumi as dori sa il am alaturi, sa fiu eu insumi un ajutor de nadajde inainte sa fiu cea mai buna prietena, sora, fiica si iubita. Nu pretind perfectiunea , ci posibilitatile ei.
Am fugit...va las o melodie draga mie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu