28 noiembrie 2012

Temeri

Mi-e teama...teama sa nu fac vreo prostie! Ma simt prea increzatoare, am o incredere nebuna in el...nu stiu de ce!? Mi-e atat de bine cu el...ii spun tot ce am in cap, fiecare teama si fiecare chestie pe care ma nelamureste. Imi place cum suna: "joi esti doar a mea".
Imi place cum suna: incearca totusi, sa nu te mai faci asa de placuta... chiar vrei sa ma indragostesc de tine?
Nu stiu ce va fi...dar pana acum imi place! Imi place ce sunt cu el.
Si asta e important, sa fii tu cand esti cu un om in a caror brate te arunci. Sa nu fim ipocriti...toata lumea vrea sa se indragosteasca, eu cel putin asta vreau...sa iubesc cum nu am iubit pe nimeni si sa zic intr-o zi: tu esti tatal copiilor mei si stapanul inimii mele. Sa nu-mi imaginez restul zilelor fara el.
The one...
Simt ce nu am simtit niciodata...o liniste si o relaxare totala. Nu mi-e teama ca s-ar uita la alta cum se uita la mine, nu mi-e teama ca ar putea tine pe cineva de mana fara sa nu se gandeasca la mine, sa nu se gandeasca la cum il "agitam" la primele intalniri.
Sunt extrem de curioasa ce vrea sa-mi spuna joi...inca ceva! Nu am insistat sa-mi zica ce vrea sa-mi zica...e epica curiozitatea mea. Dar el nu strica surprizele si eu nu vreau sa stric ce el nu strica.
Va fi bine, voi fi bine! Sunt mai puternica decat am crezut ca o sa fiu.
Apropo: abia astept sa vad un om din trecutul meu. Stiu ca si tu vrei sa vezi ce sunt acum, sa ma cunosti cum nu ai crezut ca sunt. Sunt curioasa ce esti acum si nu erai.
Va fi extrem de ciudat sa-mi aduc trecutul in prezent...dar trecutul va ramane mereu trecut, avem doar prezentul si viitorul.
Am fugit la somn...workuiesc maine si totmaine imi vine iubita acasa, abia astept sa o strang in brate, Doamne cat o iubesc! Copilul meu drag!
Melodia asta e pur si simplu adorata de mine! Remember love is more than a game :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu