27 noiembrie 2012

MartedI

Morning'
M-am trezit usor iritata...sau de fapt m-a enervat mesajele de pe "facebook"...parca a innebunit toata lumea. Brusc toti se dau prieteni cand ai o relatie...si ce ma enerveaza la culmea ca sunt oamenii care au o relatie la randul lor! Nu ma respecti pe mine in primul rand daca iti permiti sa te gandesti ca as iesi la o cafea sau ceva de genul cu om care are o iubita/prietena acasa care crede ca a-l ei iubit e "topit" dupa ea!
Respectul asta de sine e foarte jos la unele persoane...dar nu ma priveste atata timp cat toata lumea sta in "patratica" sa!
Gata despre lucruri marunte.
V-am spus oare ca ma simt cea mai alintata fata din lume? Ca ma simt speciala?
Aseara am refuzat iesirea in oras...dar nu am putut sa refuz o plimbare si o leneveala pe o banca :X!
Cine mai era ca noi...la 12 noaptea pe o banca...nu suntem normali stiu...dar normalul nu e ceva normal la noi. Nu stiu ce are el de sunt atat de relaxata...de calma, de eu...
Merg sa gatesc...am refuzat invitatia la masa a lui, dar abia astept sa merg la restaurantul unde se va angaja bucatar, vreau sa-l vad stresat si concentrat in acelasi timp...e foarte amuzant :X
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu