13 decembrie 2012

Titlul

Luna cadourilor...imi place si nu-mi place....
Sunt intr-o stare anume cand e toamna si cand vine "luna cadourilor".
Anul acesta am ales si impachetat eu cu mana mea cadourile...si m-am bucurat de bucuria celor care au primit o mica atentie din partea mea. Si ce e mai frumos ca asta?
Ce e mai frumos sa fii surprins cu ceva din partea oameniilor dragi tie?
Ce e mai frumos decat frumusetea unui chip zambitor?
Romantica si vesnica indragostita din mine, adora sa primeasca atentii si atentie.
Imi place sa cumpar cadouri frumoase, la fel de mult cum imi place sa primesc.
Stii tu...acel om care ma citesti acum...stii tu oare ca citesti cuvinte izvorate din mintea si inima mea?
Oare cat de sincera pot sa fiu...asta e intrebarea la care o sa-mi raspund cat de curand.
Oare e adevarat ca sunt ceva ciudat...ca eu sunt ciudata ca-mi doresc atat de mult sa am toti oamenii din lume aproape in perioada aceasta?! Nu e "normal" oare sa ne iubim intre noi? Sa fim mai buni si mai dornici sa daruim un zambet din toata inima? Sunt eu anormala? Sunt eu oare aia "defecta" ca-mi doresc sa pot avea un dialog cu toti acei care ma inconjoara?
Ca sunt iubitoare sau ca sunt falsa...asta e intrebarea pe buzele multor persoane care ma inconjoara voluntar sau involuntar.
Oare e ciudat ca am putut sa privesc in ochii un om pe care l-am iubit mai mult decat pe mine o buna bucata de vreme? Oare e ciudat ca m-a durut inima ca nu era fericit? Oare e ciudat ca uneori mai intru si ma uit la pozele cu iubita sa si ma bucur din toata inima ca il vad fericit? Ca nu pot sa ma uit la fata aia decat cu blandete? Ca singurele cuvinte pe care as dori sa le adresez sunt: Ţine-l lângă tine, cum făceam eu, iubeşte-l, nu-l lasă singur un minut, dă-i tot ce are nevoie, şi dacă într-o zi cineva ţi-l va fura,nu plânge.
Uneori mi-e greu sa fiu eu...pentru ca uneori imi dau shut down. Explic altadata ce inseamna asta pentru mine.
Nici nu stiti cat va ajuta sa va scrieti gandurile...va ajuta sa va cunoasteti mai bine pe voi si pe cei din jur(din inima voastra).
V-am spus oare cat sunt de fericita alaturi de omul care ma face sa fiu "eu"...
Am fugit sa ma joc cu fulgii :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu