17 decembrie 2012

Fara el

Hey!
Am o melodie pe repeate in capul meu si in casti!
Ati observat ce fain ninge afara? Vati plimbat cu iubitul/iubita printre fulgi?
Ce calduroasa e mana ta in mana lui...ce calduros ti se pare buzunarul de la haina lui cand iti tine mana strans (pentru fete).
Cred ca se observa nota mea de nostalgie :X
Deja imi este dor de el...
Numai stiu ce vroiam sa scriu...cand am inceput postarea deja ma gandeam doar la el...imi ocupa mintea, ma bantuie, imi aduce zambetul pe buze prin orice ar face...nu reuseste sa ma enerveze. Me like him...ne placem asa "neintelesi".
Sunt intr-o mare dilema...mi-e teama sa merg la el de Craciun..as fi prima prietena pe care o aduce acasa...m-as simti cobai! Mi-e teama de parintii...mi-am creat o fobie dea lungul anilor.
Ce sa fac eu daca ii trezesc sentimente pe care nu le-a mai simtit, asta face si el.
Am inceput atipic relatia aceasta...ne placeam si stiau toti prietenii nostri ca ne placem...dar noi doi ieseam impreuna ca dude si dudette :)) Baby's steps :X
Sambata am pictat, eu ceva abstract si el o pasare phoenix superba...n-ai treaba cu talentul lui.
Ceea ce avem noi doi e mai mult decat putem intelege noi toti.
Ma face fericita si am de gand sa fiu mult timp! Fara temeri si chiar daca as avea, ii spun si el mi le alunga.
Fug la somn...ca maine muncesc si mai sunt si racita :(
Va imbratisez si va doresc sa fi-ti fericiti din toata inima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu