30 decembrie 2012

Sec sau nu

Buna sufletele dragi >:D<
Cum v-ati petrecut Craciunul si cum aveti de gand sa va petreceti revelionul?
M-a intrebat cineva ce se intampla cu mine...ca parca mi-am schimbat tematica de a scrie sau mai bine zis ceva major se intampla in viata mea.
Raspunsul e in fata voastra...poate numai stiu eu sa scriu ca sa fiu inteleasa, dar am zis destul de clar ca e cineva in viata mea care isi lasa ampreta adanc in inima mea...si ca numai simt nevoia sa scriu despre fiecare privire sau fiecare momemt petrecut impreuna. Ne traim povestea, ne tinem de mana, privim filme, jucam jocuri impreuna, comunicam, incercam sa ne enervam reciproc da nu ne iese absolut deloc, adormim imbratisati si ne trezim imbratisati.
Am petrecut Craciunul impreuna cu el si familia sa...pot sa spun doar ca are o mama minunata, nu l-am crezut si-mi pare rau.
A fost un Craciun diferit, nu am simtit nevoia sa merg in club ca in altii ani...am preferat sa iesim in oras cu un alt cuplu la o palavrageala, si pot sa zic ca am ras de m-a durut burta la cate dracii au facut ei impreuna.
Da, ma schimb...sunt intr-o continua evolutie, o sa lucrez mereu la bug-urile ramase...am de ce, am oamenii care ma iubesc asa cum sunt, dar pentru ca eu ii iubesc la randul meu...merit/a schimbarea.
O sa merg maine acasa...locul acela mi-a devenit acasa...si ma duc cu drag pentru ca ma stiu asteptata cu drag.

Va pupacesc si va doresc un an nou minunat! Sa iubiti si sa va lasati iubiti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu