4 ianuarie 2013

La multi...

La  multi ani!
Ce ati facut in ultimele zile a anului trecut? Cum a fost? Pe cine ati imbratisat sau sarutat sub vasc?
Eu inca nu m-am obisnuit cu noul an...inca scriu pe bonuri la munca 2012 ;))
O sa imi ia ceva timp...cred ca o sa ma obisnuiesc cu adevarat dupa ziua mea de nastere.
Si vai se apropie! Imi place si nu-mi place ziua mea....de fapt ma irita "noi prieteni"...persoanele care brusc imi doresc toate cele buna, dar cu care nu vorbesc un an intreg!
Wtf! Mai bine nu suna! Sau nu astepta sa te invit la ziua mea...daca tu te stii cum te stii...
Anul trecut mi-a facut ziua minunata prietena mea din Anglia...m-a facut sa plang de bucurie...si uite asa am fost bucuroasa toata ziua :X
Ce va fi, va fi!
Incep cautarile pentru cadoul perfect al iubitului meu....are un autor preferat, persoana care reuseste sa il inspire. Daca aveti ceva timp liber dati un search pe google: George Carlin.
Acum vine randul meu cu ce am facut zilele trecute.
Am stat in pat, am baut cafeau dimineata cu mama lui, ne-am uitat la filme, am fost alintata cu prajituri de casa facute de mama lui...minunate :X
A venit prietena mea buna la Roman doar ca sa ma vada cateva minute...si i-am sarit in brate tipic mie, mai avea un pic si cadea, da o iubesc si ma iubeste, sigur ma ierta daca cadea :))
Si mi-au facut zilele mai frumoase astea doi din viata mea, ii iubesc enorm si nu-mi imaginez viata fara ei.
Imi vine sa ma bat cand ma gandesc ca vroiam sa il indepartez...ca na e cel mai bun prieten al prietenei mele si nu vroiam sa le stric prietenia.
Am fost intrebata de ce nu-mi fac publicblogul...de ce nu ma pot gasi pe google cand dau search numele blogului...simpul! Pentru ca l-am tinut departe de ochii lumii 3 ani si asa vreau sa-l tin...cine il descopera o face pentru ca asa a vrut destinul :)
E locul in care vorbesc despre mine si inima mea...sunt o persoana fictiva pentru toata lumea...deoarece doar 5 persoane stiu de existenta domeniului. Gata!
Abia astept sa-mi intalnesc prietenii, imi este un dor nebun de ei .... :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu