12 ianuarie 2013

Alegem

Titlul spune mai mult decat alte cuvinte si mai putin decat niste priviri.
Da, privirea unui om spune multe...ochii nu pot minti, nu pot ascunde nimic!
Ii ador privirea, ii ador ochii maro si imi lipseste totul!
Nu am iubit niciodata atat de intens...atat de plina de speranta, fara teama unu viitor.
Totul e sigur cand sunt cu el, totul e sigur cand stii ca iubesti, ca esti iubit.
Stim ca ne iubim, stim sa ne tinem de mana si sa radem mult.
Stie ca intodeauna o sa ii spun ce gandesc cu orice risc...
Am ales sa fiu cu el desi imi era teama..nu teama de el, ci teama ca ma voi indragosti.
Si nu m-a impresionat faptul ca m-a invitat la o cina romantica sau ca ar fi cel mai frumos baiat din lume,  pur si simplu il plac, l-am placut din prima zi cand l-am vazut  si nu-mi explicam de ce!?
Ma atragea sa vorbesc cu el, am iesit in oras cu el si m-am purtat cat mai stupid am putut ca sa vad daca ma place chiar si atunci cand fac pe "blonda".
Am intalnit persoana potrivita si doresc fiecaruia dintre voi sa simta ce simt eu...ca mi-am intalnit sufletul pereche.
Nu este nimic explicabil, nimic care sa fie inteles...trebuie sa simti pe pielea ta ca sa crezi...
Cat va dura nu stiu...nimic nu e sigur si pentru todeauna daca nu e sa fie. Faith!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu