22 ianuarie 2013

De ce iubesc cum iubesc

Again and again.
Nu ma justific, ci doar tin sa nu fiu inteleasa gresit :)
Nu-mi traiesc viata in functie de cum ar vrea unele persoane. Nu trec peste dureri batand din palme si nu-mi plang de mila, decat daca numai pot!
Auzi intrebare inteligenta: "De ce scrii doar despre iubitul tau? "
Explicatie: Pentru ca asa vreau.
Daca ai insemna ceva pentru mine, as scrie si despre tine. Ce emotii imi transmiti, ce sentimente trezesti in mine.
Acum esti importanta, ti-am explicat...de ce.
Asa sunt eu...acum!
Poti sa ma judeci, poti sa spui ce si cum vrei. Nu-mi pasa prea tare...
E un baiat minunat, care ma face fericita, langa care ma bucur sa ma trezesc dimineata, care pregateste masa si ma asteapta sa mancam impreuna, care imi face un masaj fara sa-l rog, ci pentru ca vrea sa ma vada fericita.
De ce e asa special? Pentru ca este el! Pentru ca nu imi este teama de viitoar alaturi de el, pentru ca stie sa ma faca optimista daca vede ca alunec.
Un alt motiv: pentru ca acasa la el ma simt ca "acasa" la mine, ii ador mama si incepe sa imi fie ca o mama si mie...cum a spus ea: acum numai am doar un baiat, ci un baiat si o fata.
Nu incercati sa intelegi, uneori nici eu nu inteleg...nu inteleg cum pot sa iubesc atat de mult in asa scurt timp, ca depasim orice bariera a comunicarii uneori. Suntem noi doi, si avem grija unul de altul.
Pace voua tuturor, gasiti-va linistea si nu incercati sa umbriti fericirea altora :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu