26 martie 2013

Good to love

Bun titlul....stiu sigur, nu l-am mai intalnit ;))
M-am trezit din cauza unei tuse minunate...m-a trezit cheful nebun sa merg la dentist de dimineata...asa pe la 11.
M-a facut sa zambesc cele 4 luni minunate alaturi de un om minunat.
Nu-mi laud marfa cum se spune, sunt perfect obiectiva!
Iubirea nu inseamna sa te minti singur/a, sunt perfect constienta ca intodeauana o sa ma enerveze, ii place sa o faca, doar pentru a-mi vedea reactiile.
Il iubesc complet, il iubesc cand ma surprinde.
L-am adorat pur si simplu atunci cand i-am gatit...era pur si simplu adorabil felul in care ma tinea in brate cand eu ma agitam pe acolo. Ador sa vin acasa si sa aiba grija de mine...cine nu si-ar iubi iubitul daca ii pregateste cada, aprinde lumanari parfumate si tot tacamul unui rasfat.
Ne iubim...suntem perfecti-imperfecti uneori, da ne trece repede.
Thanks my boy, thanks that you don't let me go when i'm scared of this love.
Melodia lui pentru mine...uneori ma intristeaza, alteori e pe repeat pana cand plec de acasa.
Am plecat!
Peace and love!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu