7 august 2013

Back

Ce fac si cum fac ...ajung mereu sa raspund la intrebari fara raspuns. Ma izbesc mereu de intrebari care uneori nici prin gand nu'mi treceu intr'o alta perioada din viata mea. Poate eram mai superficiala, sau poate nu vroiam sa pun intrebari la care stiam ca nu am raspunsuri precise.
Sunt intr'o perioada in care prieteni nu stiu daca au existat intr'adevar, cu mici exceptii clar...pentru ca o singura persoana a ramas constanta in comportament a fost si sper sa ramana baiatul care e de vreo 3 ani alaturi de mine ascultandu-ma si tragandu-ma de jos cand numai pot.
M-a dat peste cap un pic certurile cu acea prietena , m-a dezamagit, am dezamagit-o si  prin comportamentul meu m-am dezamagit pe mine.
De ce? Pentru ca am insistat iar si iar sa vorbim si sa ne rezolvam problemele. Si am dat explicatii cand nu trebuia decat sa plec, lasand astfel lucrurile fara sa-mi fac nervi si zile negre.
Mi-am incalcat propriile reguli si principii, de ce si pentru cine? Nu am raspuns, nu mai cred ca a meritat.
Da, ii multumesc pentru momentele in care ne-am distrat, iesit impreuna, cand am plans impreuna pentru ca una dintre noi suferea. Dar nu-i iert lasitatea. Nu este acea persoana descrisa de ea insusi si nu cred ca va fi vreodata.
 Sincer genul acesta de persoane sunt de evitat...tace in loc sa discute ceea ce o deranjeaza si apoi te trezesti cu reprosuri de ramai masca. E fix persoana pe care nu am vrut-o si nu o vreau niciodata.
In plus te lasa "planta" cu toata prietenia care va leaga...gaseste motive mereu, am observat ca asa a facut cu toate persoanele din viata ei, a recunoscut-o si ea. Pentru ce te bagi in viata unui om, daca atunci cand apar probleme iti iei jucariile si pleci?
Sunt cateva intrebari la care cu siguranta nu o sa am niciodata raspuns, si sincer prefer sa tin la distanta aceasta persoana, nu merita sa stea in viata mea si sa plece cand vrea ea.
Nu e normal! E absurd sa spui te iubesc s.m.d si cand nu vreau ceea ce vrei tu iti iei jucariile si pleci. E anormal si copilaresc.
Genul acesta de om iti distruge fericirea si merge mai departe fara sa se uite in spate.
Va spun sincer ca nu va doresc sa va spuna nimeni niciodata "de azi suntem straini" pentru ca esti egoista si nu vrei sa stai in acelasi apartament cu o fata cu care se cearta o data la saptamana asa zisa prietena a ta. Sa vii obosit de la munca, sa stai sa asculti prietena si "dusmanca" ei, pentru a face pace intre ele. Ca mai aveau un pic si se bateau, ca urlau una la alta, ca nu se placeau , ca nu aveau cica nimic in comun si se criticau reciproc, iar acum sa afli ca iubitica ta prietena renunta la prietenia voastra pentru aia cu care ii era rusine sa iese in oras.
Am zis ca eu sunt cea mai nebuna pe care o cunosc, dar sunt altii mai mari ca mine.
Oamenii care n-au cuvant si poarta o masca care la un moment dat devine grea si o dau jos. Si o dau cand te astepti mai putin.
E dureros.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu