9 martie 2015

Luni

E trecut de 00:00, dar pentru mine numai contează  :D
A fost o zi minunata, dar parca a zburat...cafea, mic dejun și apoi fuga la autobuz spre munca... Mai și ghici ce, iar am pierdut autobuzul, nici nu ma mai agit, am început sa îmi iau marja de eroare 'just in case" de îl pierd...se întâmplă c-am mereu :))  pentru  ca se întâmplă...și nu-s mereu eu de vină :P
Am ajuns la munca și ghici ce...floricica și ceva dulce de la ai mei colegi...de treabă ei asa de fel... Cam zăpăciți, dar îmi plac, sunt simpatici.
Am primit și o clama de păr "handmade", foarte simpatică de altfel.
Cred ca astăzi a zburat efectiv...am clipit și gata...am ajuns acasă, duș, ceva de papa și iata-ma sunt în pat și balivernez on-line.  Să știți că mi-e dor de voi,  nu mi-ați mai scris, știu ca nu m-ați uitat, poate credeți ca va critic părerile...promit ca o sa încerc sa o nu o fac...sunt un  pic schimbată față de  cum mă știați...poate acum iubesc mai mult oameni, ii văd mai frumoși dacă și ei îmi permit, pe mine mă știți...ce sunt acum și ceea ce eram...voi cine mai sunteți?
Am plecat în lumea viselor.  Aveți grijă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu