5 martie 2015

Scuză-mă

Hey... Încep cu...ghici ce...cu o întrebare: în sufletul tău cum mai este?
Eu fac minunat, muncesc, îmi place ce fac, ma autodepășesc zilnic, și ghici ce ta ta ta...iubesc!  Cred ca iubirea îmi da aceasta energie sa continuu, grele sau ușoare zilele, atunci când ajung la el în brațe...trec toate. Este oaza mea de liniște, abia acum înțeleg iubirea, semnificația ei se schimba odată cu omul care te iubește, contează felul în care ești iubit,  contează sa nu fii iubit doar pentru ca "trebuie", contează sa fie o prietenie și o complicitate dusă dincolo de limitele înțelese de ceilalți ce nu fac parte din povestea voastră. Pentru mine relațiile sunt formate din 2, nici mai mult, nici mai putin; nu are ce căuta nimeni cu păreri și sugestii, doar voi doi vă știți sufletele și trăirile, nu va știi nimeni vreodată să-ți definească o trăire, cum nimeni nu va știi ce înseamnă celalalt pentru tine, iubirea nu are definiție...nu are timp și limita,  este simplu:iubești sau nu punct
Unii dintre voi ați spune că-s radicală, poate sunt, am experienta în spate care îmi da voie sa spun exact ceea ce pentru mine se numește iubire, eu așa am înțeles-o, voi poate o știți altfel și de ce nu, mai bine. Accept viziuni, nu-s opaca.
El pentru mine este perfect, pentru alții poate este imperfect, pentru mine înseamnă cel cu care rad, pe a-l cărui umăr plâng,  este cel cu care pot sa merg la teatru sau la un meci pe stadion fără sa am nici cea mai mică problemă, în ambele situații nu mă plictisește, etc.

Nu cauta să-ți găsești pe cineva care sa fie pe plac mamei, doamna mă-ta nu o sa aibă de-a face prea mult cu el/ea, tu și sa suporți scorpia.  Good luck :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu