15 noiembrie 2012

Zambete fericite

Nu voi simula niciodată pasiunea faţă de lucruri care nu mă reprezintă, fie că e vorba de artă, de maşini, de sport, sau de alte lucruri. Nu îmi voi modela niciodată gusturile în funcţie de un nou partener sau de anturaj. Nu îmi voi altera personalitatea doar pentru a fi acceptată de societate.
Îmi ajunge că trăiesc într-o lume plină de cameleoni, o lume care simulează gustul pentru operă, pentru pictură, pentru teatru, pentru cărţi, o lume în care mulţi îşi însuşesc personalităţi care nu-i reprezintă, o lume în care tristeţea se maschează după zâmbete fericite, o lume în care sentimentele se ţin ferecate în inimi, o lume care complimentează gratuit, care laudă fără măsură şi care aprobă doar pentru a fi acceptată.
Ma iubesti sau nu...ma iei asa cum sunt...nu ma schimb datorita mie ci datorita oamenilor care ma secatuiesc prin lipsa lor, care ma fac sa-mi doresc sa nu iubesc si sa fiu o scorpie, dar eu continui sa fiu umana si sa iubesc fiecare sentiment pe care mi-l provoaca un pahar de vin baut dupa munca. Ador sa citesc mesajele de la un pusti care ma face sa zambesc din toata inima, care ma face sa-mi tresalte inima...ca pot sa fiu eu dupa mult timp de teatru...dupa ce ascunzi lacrimi in inima...e greu sa arunci tot si sa o iei de la capat. Dar eu sunt un om bun si cred din toata inima ca ceva bun merit.
O iubesc din toata inima pe copila care imi spune azi : " Tu nu ai voie sa plangi!"
 Suntem cele mai bune prietene...si nu vreau sa fac nimic ca sa stric asta! Levitam una in jurul celeilalte...observ eu asta...oare cei din jur cum ne percep?!
Ce e mai sus scris, e din amintiri...ce am gasit eu pe la mine. Mai scriu cand ma simt suparata si nimic nu ma ajuta. This is me. 
Va pup si va imbratisez cu mult drag!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu