21 august 2013

Despre mine, despre ei si despre ce vor sa fie

Nu stiu daca vi s'a intamplat vreodata sa aflati niste chestii despre voi, despre ce credeti si ce faceti.
Pana de curand credeam ca au disparut acei oameni din viata mea, care isi dadeau cu parerea si sustineau ca ma cunosc in totalitate.
Am aflat lucruri care m'au lasat perplexa, de la niste oamenii care au indraznit sa'mi spuna o alta varianta fata de ce stiam eu.
Nu exista persoana pe fata pamantului care poate vina in fata mea si sa raman fara replica.
Stiu prea bine ce fac si ce spun, rar mi s'a intamplat sa ma scuz cu replica "am spus'o" la nervi, de obicei daca spun ceva inseamna ca o cred si as vrea totusi sa se schimbe ceva din moment ce iau atitudine.
 Stiam ca oamenii sunt falsi, ca oamenii azi te iubesc si maine te parasesc fara pic de scrupule.
Stiam asta, am simtit'o pe propria piele, m'a durut, am fost dezamagita si iar m'a durut.
Am zis ca nu o sa ma mai las fraierita de genul acesta de oamenii, am zis ca daca imi schimb atitudinea si spun mai des si mai clar ceea ce simt, si mai ales spun atunci cand ma deranjeaza....nu mai tarziu.
Am crezut ca astfel oamenii apreciaza si au acelasi comportament pe masura a ceea ce primesc din partea mea.
Am descoperit ca ceea mai perfecta prietenie o am cu fata cu care ma vad, iesim si ne respectam foarte mult, nu ne aventuram in discutii intime.
Prefer asa, imi prefer vechiul prieten de la facultate care ma aduce cu picioarele pe pamant cand aberez, care ma asculta-
Nu suport oamenii care tin la aparente, care se dau ceea ce nu sunt.
Nu's genul care sa te minta ca te place si e de acord cu ce zici daca nu e. Nu traiesc pentru a multumi lumea, pentru a fi placuta doar pentru ca am aceleasi pareri cu tine.
Avem fiecare o personalitate, unii isi curata corpul de bug'uri si urmeaza o linie pe care o considera corecta.
Nu'mi place sa fiu luata de fraiera si nu'mi place ca mi se reproseaza un ajutor care da l'am primit si da am stiut sa fiu cu bun simt si am zis multumesc frumos.
Nu o sa stau niciodata cu nimeni doar de nevoie, din recunostinta, nu e normal daca imi face rau inseamna ca si cealalta persoana va suferi langa mine.
Prefer sa ma indepartez, sa fiu numita nerecunoscatoare (dar nu e cazul), dar nu mincinoasa si falsa, pentru ca nu'i cazul.
Da am respirat acelasi aer, am ras si iesit impreuna dar eu am continuat sa vad doar o singura persoana din incapere ca prietena, restul cum bine s'a stiut...erau colege.
Ca stateam de multe ori si incercam sa ajut fiintele acele cu sfaturi era pentru ca o vroiam si vedeam ca are nevoie, gandeam si inca gandesc ca daca eu nu am avut pe nimeni sa ma invete ce e bine si rau...eu de ce sa nu o fac. Ce ma costa? La urma urmei stiam ca de multe ori vorbeam singura, dar pentru mine era important ca am avertizat si am incercat sa ajut.
Nu vreau recunostinta ci acel minim respect pe care cred ca e frumos sa'l avem noi oamenii.
Eu de spus am spus mereu in fata, aveam intrebari cu riscul de a parea impertinenta le'am pus, pentru ca nu vroiam sa fiu falsa.
Eu nu am fost acea care spunea lucruri urate despre acea persoana si apoi o pupam in bot, nu'mi plac jocurile cu ideea clara: Pupa'l in bot si papa'i tot. Mi se pare ridicol si josnic.
Atunci trebuia sa imi pun intrebarea: Oare cu mine nu face la fel?
Aceasi persoana imi spunea: Nu'i mai spune ce ai pe suflet lu X ca e parsiva si falsa, iar a doua zi era gurita in gurita cu ea.
Oare cu ce drept imi pui la indoiala decizia de a numai vrea sa locuiesc cu tine si acea persoana, daca tu o tratezi asa pe ea, eu de ce nu as avea frica ca eu sunt la fel tratata pe la spate?
Ca eram satula de certurile dintre ele doua, cand veneam de la munca si le auzeam din lift cum se jigneau si balacareau. Lucrurile astea se uita? Cine era acolo sa asculte pe fiecare in parte si sa calmeze lucrurile?
 Eram obosita psihic de lucrurile acestea, ma saturasem de oamenii care azi se cearta si maine se iubesc.
Pai cum poti jigni mai in halul ala si apoi sa imi reprosezi mie ca nu am incredere in acea persoana?
Eu incredere am avut, am dat o sansa...a ratat'o, de atunci nu am mai incercat.
Stiu ca ai sa citesti, stiu ca ai sa incepi sa spui lucruri care tu daca iti asculti constiinta vei stii totodata ca nu e adevarat.
Nu sunt eu aceea care a jignit in tot acest raport de 3 la care ma refer, am fost intodeauna sincera cu riscul de a parea rea. Nu m'a interesat ca sunt privita asa, pentru ca am preferat si o sa prefer sinceritatea. 
Si da, draga mea prietena o sa vina ziua de care fugi, pentru ca ma simt datoare sa'i spun fetei ceea ce gandesti tu cu adevarat, pentru ca nu ai fost corecta si ai mintit.
Nu ma intereseaza ce faci si cum procedezi cu viata ta in continuare, dar minciuna are picioare scurte :)
Dragostea nu a existat decat dintr'o singura parte, iti spun doar atat:sora.
Oamenii vor sa fie placuti si acceptati cu orice pret, oamenii cand sunt singuri se agata de oricine care le apare in cale fara sa'i intereseze ca nu au puncte in comun.
Oamenii iti tolereaza ideile cat timp le vine bine, cand incepe sa'i deranjeze sinceritatea nu au curaj sa ti'o spuna in mod direct, se ascund ca struti.
N'am suportat, nu suport si nu voi suporta oamenii lasi.
Sa traiti in lumea voastra, dar pe a mea nu o invadati, stiti ce bine traiesc cu putini oamenii reali pe care da ii pot numi prieteni in adevaratul sens a'l cuvantului, pentru ca nu le este teama sa spuna ce gandesc si daca gresesc tind sa cred ca ma vor corect imediat.
Nu iertati o "greseala" pentru ca intodeauna vine alta mai dureroasa.
Mergi inainte si calca in picioare oamenii care te ranesc cu buna intentie.
Peace and love!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu