14 august 2013

Respect?

Buna ziua?
Care mai sunt formele de salut "la moda" acum?
Nu vreau sa vorbesc despre asta, ci de respectul intr-o relatie de orice tip, dar mai ales respectul intr-o relatie de cuplu.
Nu pretind ca as fi experta, imi expun doar punctul de vedere....spun exact cum vad eu lucrurile.
Ma intorceam zilele trecute de la mare, eram cu mama si o prietena...stateam linistita in "fundul" autobuzului...ca na astea sunt locurile prinse (ne numeam norocoase, pentru ca era super aglomerat autobuzul), eram vai de muma mea, cu ganduri si planuri in mintea mea complicata...incercam sa par cu picioarele pe pamant, desi c-am vroiam sa zbor pana in Romania si sa nu ma mai intorc.
La un moment dat simteam ca cineva ma priveste, am zis ca sunt eu aiurita si mi-am continuat visul.
Mi-am dat seama mai tarziu, ca nu mi se pare si am coborat cu picioarele pe pamant dezamagita de ceea ce vad...era un baiat cu iubita langa el, si totusi nu-si putea ochii de la mine, ma simteam nu prost ci dezamagita si ma puneam in locul acelei fete care se agita sa-i atraga atentia razand si sarutandu-l.
Ma simteam penibil pentru ea, nu pentru mine...eu eram la locul meu, ma simteam umilita de situatie desi nu faceam nimic la nelocul sau.
La un moment dat prietena mamei ii spune:
-Baiatul nu-si mai ia ochii de la fata ta.
Zambesc si-i spun:
-Toti vad, doar ea nu vede saraca.
Mi-e mila de ea, ca se vedea clar ca il placea, sau poate il iubeste...si e clar ca el nu vede la fel lucrurile.
Poate altadata nu va fi una ca mine, va fi una care va flirtra cu el, va incepe sa intre in jocul sau de macho man care nu apreciaza ce are langa dansul.
Trebuie sa fii nebuna, tu ca fata sa accepti un baiat care trateaza in maniera asta iubita. Eu m-as gandi ca 100%  la un moment dat voi juca eu rolul prietenei care nu vede ca iubitelul scump si drag nu-si poate lua ochii de la o fata.
Cred din tot sufletul ca daca incepi o relatie nu trebuie sa mai ochii pentru altcineva, nu cred ca cineva care are intentii serioase timp de 20 de minute sorbeste din priviri o fata oarecare. 
E plina lumea de tot felul de tentatii, dar nu exista imposibilul.
Daca iubesti sau placi pe cineva inseamna ca ai motive, nu doar pentru ca are sani sau fund mare. Alea sunt doar de decor la un moment dat.
Respectul e esential in orice tip de relatie.
 Eu sunt de 3 luni fara iubitul meu, ce ar insemna sa accept orice tentatie care imi iese in cale? Sa arunc la gunoi omul cu care am construit ceva frumos? Doar pentru ca am conversatii lungi cu varii persoane, cu care am puncte de vedere in comun, placeri comune.
Nu ma consider frumusetea pamantului, nu sunt plina de mine...sunt doar draguta uneori :)) da, am momente cand as vrea sa am una sau alta, dar absolut mereu imi trece, pentru ca trebuie sa fiu multumita ca nu am alte probleme grave.
 Si inca ceva, acele fete care cred cu tarie ca isi gasesc marea dragoste sau baitul visurilor in club ar trebui sa coboare cu picioarele pe pamant, baietasul care va vrajeste cu intentiile sale serioase poate sa aiba iubita care il asteapta in pat adormita.
Si acum ma amuza imaginea unui gagiu care seara era in calduri cautand sa agate, si duminica era cu iubita la Biserica. Amuzant e ca iubitica nu aducea nici macar cu un detaliu la ce gagici incerca el sa agate ( blonde, brunete cu fuste si decolteuri de vis).
E grele rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu